خوش امد

خوش اومدی به وبلاگم...

حرف دلم...


شايد در گذر زمان به يكديگر برسيم

آن روز من اشتباه گذشته را تكرار نخواهم كرد!

تو را از دست ميدهم.... اما غرورم را نه....!!!

 

**********

 

مــــن اینجا تنــــها، تنـــهای تنـــها...

تنهایی خــویش را بغل می گــیرم...

دیوارهای خیانت بلندند،دســـتم به آن طـــرف کـــه تو هستی نمی رسد...

تنها مونس مـــن در این سمت دیوار در این شبهای وفاداری،تنهایی است..

اما تـــــو...

در آنــــسوی دیوارهـــــــــا

برای کـــــه یادگاری می نویسی؟
 
**********
 


بر نگرد

خاطراتت را سوزانده ام

دیگر اثری از تو در دلم نمیبینم

جوابت " نه" است!!

برو...خوش باش با همان دلایلی که

روزی به خاطرشان از کنارم رفتیبرنگرد تمام شده ای برایم

 
**********

دیشب با خدا دعوایم شد ......

با هم قهر کردیم ...فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد...

­ رفتم گوشه ای نشستم ... چند قطره اشک ریختم...

و خوابم برد

صبح که بیدار شدم ... مادرم گفت...

نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارونی " می آمد ...!!


[ شنبه 29 آذر 1393 ] [ 12:23 ] [ سبحان ]